Створені відповіді
-
АвторЗаписи
-
На даному етапі пропоную запровадити навчання за допомогою навчальних тестів, які розробити за допомогою вже існуючих ГО (за грантами ЄС). Відповідно будуть створені навчальні плани з різних предметів, які будуть містити перелік тем по навчальному предмету і з кожної теми пропонується створити НАВЧАЛЬНИЙ ТЕСТ – це така форма тестів, які можна проходити безліч разів і при цьому вже при першому проходженні видно чи правильна відповідь чи ні. Це дасть змогу відібрати лише потрібну інформацію, а непотрібну чи не основну інформацію буде відсіяно, щоб не “загрязняти” пам”ять непотребом! За допомогою таких тестів можливо буде опанувати той чи інший предмет за дуже короткий термін. Щоб освіжити пам”ять з необхідного предмету при необхідності можна буде пройти його через деякий час ще раз. Як на мою думку дуже вдале рішення, яке поєднує в собі інноваційні технології навчання, ефективність навчання та економію часу та зусиль.
Таке навчання пропонується організувати на базі системи дистанційного навчання moodle, який має широке розповсюдження в ВУЗах України.Література:
Адміністративне право України
Антикризове управління підприємством
Державне регулювання економіки
Зовнішньоекономічна політика
Інформаційно-комукаційний менеджмент у глобальному суспільстві
Менеджмент
Менеджмент продуктивності
Методологія аналізу економічних процесів і управління
Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління
Податкова політика
Политические технологии
Політологія
Психологія управління
Ділове спілкування
Теорія держави і права
Управління проектами
Юридичні технології та нестандартне використання процесуальних інститутівВсі підручники можна знайти на сайті:’ http://uareferats.com/index.php/referat/search‘
Пропоную Концепцію Інституту державного управління при МПУ
Завдання:
1. Напрацювання нових (найбільш ефективних) форм, методів, способів управління в сфері державних відносин;
2. Обмін досвідом у сфері державного управління;
3. Виховання у членів МПУ якісно нових (відповідно до принципів мерітократії) поглядів на сферу державного управління;
4. Створення відео семінарів або додавання вже створених якісних відоесемінарів, які наглядно демонструють процес управління та взаємодії в певних державних органах;
5. Створення якісно нових (максимально спрощених, найбільш ефективних) форм документів та процесів документообміну в сфері державного управління.
6. Інші супутні напрями діяльності в сфері державного управління.Перелік основних напрямів, в сфері яких буде здійснюватись підвищення кваліфікації та дослідження:
1. Менеджмент;
2. Політологія;
3. Ділове спілкування;
4. Діловодство (спрощення нині діючих процедур та впровадження інформаційних технологій);
5. Система державних органів України та форми діяльності державних органів (нарада, засідання, комітет, сесія та інші);
6. Психологія.Результати:
1.Відібрати найбільш ефективні методи управління, довести їх до відома членів партії та ефективно застосовувати на практиці.
2. Створити повний освітній он-лайн курс з управління, який буде завжди доступний для членів партії.Для уточнення своєї позиції щодо створення Інституту управління МПУ я хочу зазначити, що слово “Інститут” за своєю природою може мати декілька значень: “Інститут”, як навчальний заклад та “Інститут” як складова галузі певної сфери відносин. В даному випадку я маю на увазі “інститут” як складова галузі. Тобто я пропоную в (галузі) МПУ створити (підгалузь: як складова галузі) Інститут управління МПУ, який буде націлений на вирішення деяких питань
-
Відповідь змінена 3 роки/ів, 4 міс. тому користувачем
Шатній Олександр.
-
Відповідь змінена 3 роки/ів, 4 міс. тому користувачем
-
АвторЗаписи
-
АвторЗаписи
-
Жовтень 11, 2017 о 8:13 pm в відповідь на: Інститут державного управління при МПУ #3643Постійне посилання: %s
На даному етапі пропоную запровадити навчання за допомогою навчальних тестів, які розробити за допомогою вже існуючих ГО (за грантами ЄС). Відповідно будуть створені навчальні плани з різних предметів, які будуть містити перелік тем по навчальному предмету і з кожної теми пропонується створити НАВЧАЛЬНИЙ ТЕСТ – це така форма тестів, які можна проходити безліч разів і при цьому вже при першому проходженні видно чи правильна відповідь чи ні. Це дасть змогу відібрати лише потрібну інформацію, а непотрібну чи не основну інформацію буде відсіяно, щоб не “загрязняти” пам”ять непотребом! За допомогою таких тестів можливо буде опанувати той чи інший предмет за дуже короткий термін. Щоб освіжити пам”ять з необхідного предмету при необхідності можна буде пройти його через деякий час ще раз. Як на мою думку дуже вдале рішення, яке поєднує в собі інноваційні технології навчання, ефективність навчання та економію часу та зусиль.
Таке навчання пропонується організувати на базі системи дистанційного навчання moodle, який має широке розповсюдження в ВУЗах України.Жовтень 11, 2017 о 8:09 pm в відповідь на: Інститут державного управління при МПУ #3642Постійне посилання: %sЛітература:
Адміністративне право України
Антикризове управління підприємством
Державне регулювання економіки
Зовнішньоекономічна політика
Інформаційно-комукаційний менеджмент у глобальному суспільстві
Менеджмент
Менеджмент продуктивності
Методологія аналізу економічних процесів і управління
Основи організації інформаційної діяльності у сфері управління
Податкова політика
Политические технологии
Політологія
Психологія управління
Ділове спілкування
Теорія держави і права
Управління проектами
Юридичні технології та нестандартне використання процесуальних інститутівВсі підручники можна знайти на сайті:’ http://uareferats.com/index.php/referat/search‘
Жовтень 11, 2017 о 8:06 pm в відповідь на: Інститут державного управління при МПУ #3640Постійне посилання: %sПропоную Концепцію Інституту державного управління при МПУ
Завдання:
1. Напрацювання нових (найбільш ефективних) форм, методів, способів управління в сфері державних відносин;
2. Обмін досвідом у сфері державного управління;
3. Виховання у членів МПУ якісно нових (відповідно до принципів мерітократії) поглядів на сферу державного управління;
4. Створення відео семінарів або додавання вже створених якісних відоесемінарів, які наглядно демонструють процес управління та взаємодії в певних державних органах;
5. Створення якісно нових (максимально спрощених, найбільш ефективних) форм документів та процесів документообміну в сфері державного управління.
6. Інші супутні напрями діяльності в сфері державного управління.Перелік основних напрямів, в сфері яких буде здійснюватись підвищення кваліфікації та дослідження:
1. Менеджмент;
2. Політологія;
3. Ділове спілкування;
4. Діловодство (спрощення нині діючих процедур та впровадження інформаційних технологій);
5. Система державних органів України та форми діяльності державних органів (нарада, засідання, комітет, сесія та інші);
6. Психологія.Результати:
1.Відібрати найбільш ефективні методи управління, довести їх до відома членів партії та ефективно застосовувати на практиці.
2. Створити повний освітній он-лайн курс з управління, який буде завжди доступний для членів партії.Для уточнення своєї позиції щодо створення Інституту управління МПУ я хочу зазначити, що слово “Інститут” за своєю природою може мати декілька значень: “Інститут”, як навчальний заклад та “Інститут” як складова галузі певної сфери відносин. В даному випадку я маю на увазі “інститут” як складова галузі. Тобто я пропоную в (галузі) МПУ створити (підгалузь: як складова галузі) Інститут управління МПУ, який буде націлений на вирішення деяких питань
-
Відповідь змінена 3 роки/ів, 4 міс. тому користувачем
Шатній Олександр.
-
Відповідь змінена 3 роки/ів, 4 міс. тому користувачем
-
АвторЗаписи